tisdag 25 december 2012

Det färdiga köket!


Det är med en viss stolthet jag visar upp bilderna på vårt nya kök! Det har tagit tid, orsakat visst tankebryderi och gett mig många utmaningar men de är ju till för att lösas, så nu är jag stolt och nöjd!
Jag vill passa på att tacka alla runt mig som stöttat och hejat på med glada tillrop!

Under gårdagen passade solen på att visa sig en kort stund så det faktiskt var möjligt att ta lite fina bilder.

Köksön - perfekt att duka julbord på!




Ugn och micro i bra arbetshöjd.
Perfekta hörnan att avnjuta mat och kaffe i!

Vi har även haft släkten här och invigt det med smarrigt julbord! Alla nöjda och mätta.
Idag tar vi igen oss med stickning, bokläsning, dataspel och film. God fortsättning!


2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar hos mig!
    Jättefint kök, härligt!

    SvaraRadera
  2. Du har gjort ett helt otroligt jobb. Fantastiskt !!!!!

    SvaraRadera